مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-29ورزشي

خبر خوب | از چهارمین تیم گلزن جام جهانی تا خودکفایی در اعماق دریا


«دربرگیری ،شگفتی، فراوانی» از ارزش های خبری است که در عصر تکنولوژی، نباید از آن ها غافل شد، همان هایی که ما در خبرهای خوب مان، صفر تا صدش را برایتان می گوییم و به نظر می رسد در دوره ای که بعضی ها، - گروه خبر خوب- دنیای امروز، دنیایی مملو از اطلاعاتی است که دست به دست می شود.

پیش خودمان بماند، دیگر عنصر تازگی خبرها جز در لحظه، آنقدرها هم شدنی و در دسترس نیست، ولی چرا و چگونگی که از عناصر خبری هستند، خوب خوش خوشانش شده در عصر تکنولوژی، اما از ارزش های خبری هم نباید غافل شد، دربرگیری و شگفتی و فراوانی را می گویم، همان هایی که ما در خبرهای خوب مان، صفر تا صدش را برایتان می گوییم و به نظر می رسد که در دوره ای  که بعضی ها نان شان در خبر بد و سیاهی است، خبر خوب دادن، خوب، جواب می دهد.

به ویژه اینکه مخاطبان ما که شما باشید، فقط نظاره گر خبرهای خوب نیستید و بعضی وقت ها قهرمان های این اخبارید و خبرخوب سازهای نازنین ما.

حال همکاران و همراهان عزیز، بیایید با هم بسته خبرخوب امروز را مرور کنیم که خالی از لطف نخواهد بود.

  دمت گرم آقای تعمیرکار دزفولی! برای کسانی که قادر به پرداخت دستمزد نمی باشند، تعمیرات به صورت رایگان انجام می شود این جمله ای خبری است که روی بنری گل و بلبل، در تعمیرگاهی در دزفول جا خوش کرده است، همه اش هم کار آقای تعمیرکار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب | از چهارمین تیم گلزن جام جهانی تا خودکفایی در اعماق دریا

خبر خوب | از چهارمین تیم گلزن جام جهانی تا خودکفایی در اعماق دریا